דברו איתנו

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות אמבר

איכות באמבר

כמכון תערובת מוביל אנו מחוייבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות המוצר – החל מקבלת חומרי הגלם, דרך מערך הייצור ועד לסיום תהליך המשלוח ללקוח. בכל עת בתהליך מופעלת מערכת בקרת איכות קפדנית, המבטיחה מוצר איכותי ובטוח ללא פשרות. החברה קיבלה את “תקן הזהב” היוקרתי, הניתן לארגונים העומדים בשלושה תקני איכות מרכזיים: תקן ISO9001:2015 -אישור בינלאומי ממכון לבקרה ואיכות IQC למערכת ניהול איכות. אמבר קיבלה את התקן כבר בשנת 1998 ומאז עוברת בהצלחה את מבדקי ההתעדה. תקן – ISO14001:2015 אישור בינלאומי ממכון IQC למערכת ניהול סביבה, המבטיח כי פעילות אמבר נעשית תוך אחריות ורגישות לסביבה, עמידה בדרישות החוק, ניצול יעיל של משאבים, חיסכון בתשומות וקידום חשיבה “ירוקה”. תקן 2007:18001 OHSAS – תקן לניהול בטיחות וגהות בתעסוקה, המאשר כי אמבר פועלת לצמצום סיכונים קיימים ולביטולם במידת האפשר, תקן זה יוחלף בקרוב ל ISO45001 תקן לניהול בטיחות. תקן הזהב נותן חותמת רשמית לאיכות הכוללת של אמבר, החל מהבטחת איכות מוצר, דרך מודעות לסביבה וכלה בדאגה לגורם האנושי ולסביבת העבודה.

ISO 14001:2015
ISO 9001:2015
ISO 45001:2018
מדיניות איכות
ISO 22000:2018




תהליך הייצור

מעבדת אמבר

המעבדה האנליטית באמבר מספקת שירותי בקרת איכות בתחום מזון לבע”ח ומעניקה שירותי מעבדה מתקדמים ללקוחות. המעבדה האנליטית מצוידת במכשור מתקדם מסוגו בעולם ומעסיקה כימאים ואנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב. הם מלווים תהליכים, מבצעים בדיקות ושיפורים בתהליכי העבודה ומפתחים שיטות בדיקה בהתאם לצרכים המשתנים של הלקוחות. המעבדה אינה מספקת שירותי דיגום ו/או שירותי איסוף דוגמאות. המעבדה האנליטית המרכזית (אמבר צפון) נבדקה ונבחנה ע”י הרשות הלאומית להסמכת מעבדות ונמצאה ראויה להסמכה לתקן ISO/IEC 17025 בהתאם לנספח פרוט היקף ההסמכה כפי שמופיע באתר של הרשות.

ההסמכה הנ”ל מצביעה על כשירות מקצועית ותפעול מערכת ניהול איכות בהתאם לדרישות התקן ובעלת הכרה בינלאומית:

סל הבדיקות במעבדה האנליטית מחולק לשתי קטגוריות

בדיקות כימיות לפרמטרים הבאים

הרכב תזונתי: חומר יבש (רטיבות) , אפר, שומן , חלבון, תאיתNDF, ADF, ADL.
מינרלים ומתכות: סידן , זרחן, אשלגן, מגנזיום, נתרן, נחושת, מנגן, אבץ.
שמנים: רטיבות, FFA, TFA, OFA, PV, חומר לא מסתבן , חומר לא נמס.
ויטמינים: ויטמין A, E.
תרופות : קוקסידיוסטטים למיניהם והנמצאים בשימוש המכון.

בדיקות באמצעות טכנולוגית NIR

בעולם בכלל ובאמבר בפרט נשענים רבות על טכנולוגיה זו בגלל יתרונותיה הרבים.

NIR – Near InfraRed

ספקטרוסקופיה מסוג NIR הינה טכניקה פשוטה, מהירה ולא הרסנית של אנליזה כמותית (וגם איכותית) למספר רב של פרמטרים (רטיבות, חלבון, שומן, אפר, עמילן ועוד) הניתנת ליישום על כל מטריצה של חומר ברמות דיוק והדירות שתואמות לשיטת ייחוס שבוצעה בכימיה רטובה. יתרון נוסף של טכנולוגיה זו היא העובדה שכמעט ולא נדרשת הכנת דוגמה, למעט טחינה בחלק מהמקרים, השיטה גם נטולת שימוש בכימיקלים ובכך היא הופכת לאטרקטיבית עבור רוב המשתמשים. כחלק מהבדיקה עצמה מכשיר הבדיקה רושם ספקטרום שמכיל אינפורמציה כימית ופיסיקלית על החומר הנבדק. עם זאת, יש לציין שספקטרום של NIR הוא עפ”י רב ספקטרום מורכב שמכיל בליעות חופפות באורכי גל קרובים וניתוח של ספקטרומים מסוג זה דורש פרוצדורות מתמטיות מיוחדות. זיהוי או כימות באמצעות NIR הינה אפשרית ע”י השוואת ספקטרום של דוגמת נעלם עם דוגמת ייחוס הקיימת בתוך קבוצת הכיול, זיהוי וכימות עפ”י המתואר מבוצע ע”י שימוש במודלים מתמטיים הנקראים
Multi Variate data analysis or chemo metrics.

שימושים באמבר

  • זיהוי חומרי גלם.
  • בדיקת טיב ערבול.
  • כימות פרמטרים כמו (רטיבות, אפר, שומן, חלבון, תאית, NDF, ADF, עמילן, סידן וזרחן).

פריסת מכשירים ונקודות בדיקה בתהליך:

  • זיהוי חומרי גלם.
  • בדיקת טיב ערבול.
  • כימות פרמטרים כמו (רטיבות, אפר, שומן, חלבון, תאית, NDF, ADF, עמילן, סידן וזרחן).