דברו איתנו

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שת”פ של אמבר והסטארטאפ ארמנטה

בימים אלו יוצאות החברות אמבר וארמנטה לדרך משותפת בה אמבר תשווק ותספק את הפתרון החדשני שפותח על ידי ארמנטה לטיפול בדלקות עטין ברפתות החלב הישראליות ללא שימוש באנטיביוטיקה.

גיל ענבר, מנהל מרכזי מזון של אמבר אמר כי “הפיתוח של ארמנטה, הוא אחד מהפיתוחים המשמעותיים ביותר ב- 30 שנה האחרונות ברפת החלב העולמית ומהווה מהפכה של ממש בתחום הטיפול בדלקות עטין.” בנוסף “השילוב בין ההובלה של אמבר בשוק המזון למשק החי ובפרט בהזנת רפתות החלב בישראל לבין הפתרון הייחודי של ארמנטה מאפשר רפת חלב בריאה יותר תוך צמצום בשימוש באנטיביוטיקה, שיפור רווחת בעלי החיים, עלייה בתנובת החלב ברפת ושיפור רווחיות הרפת. בתקופה הקרובה נאפשר למנהלי הרפתות הישראליות שירצו בכך להפחית את הנזק מדלקת העטין בצורה דרסטית ומתקדמת ולשפר את רווחיות הרפת”.

גיל ענבר, מנהל מרכזי מזון של אמבר

גיל חכים, מנכ”ל ארמנטה אמר כי “אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה בין אמבר לארמנטה. אמבר הינה מוביל שוק ברפת הישראלית, שמקדמת חדשנות לרווחת הרפתנים ולחיות המשק. שיתוף פעולה זה יאפשר את הנגשת הפתרון החדשני של ארמנטה באופן מקיף וכלל ארצי לחיזוק הכלכלי של הרפת הישראלית”.

 

גיל חכים, מנכ”ל ארמנטה

חברת אמבר מובילה את תחום המזון למשק החי מעל 60 שנה. בעלי אמבר הם 148 קיבוצים ומושבים מחיפה ועד מבואות אילת. באמבר מייצרים תערובת לחיות משק ובהן: פטם, הודים, רבייה, הטלה, פרות חלב, עגלים, צאן, דגים ועוד. בנוסף לקו המוצרים השגרתי, באמבר מספקים ללקוחות פתרונות יחודיים בהתאם לצרכי הגידול שלהם בכל זמן נתון.

כדי להבטיח פתרונות תזונתיים מיטביים, אמבר מייבאת את חומרי הגלם של תערובות המזון והפרמיקס מהמגדלים ומהיצרנים הטובים בעולם. מערך התזונה והבטחת האיכות הוא ברמה ובסטנדרטים של החברות הגדולות והמובילות בעולם.

מרכזי מזון אמבר מייצרים ומספקים בליל מוכן להזנת מעלי הגירה. כיום פרוסה החברה ב-6 אתרים ומספקת ללקוחות מרמת הגולן שבצפון ועד אילות שליד אילת. מרכזי מזון אמבר הכניסו לישראל את שיטת “משאיות החלוקה” שמחלקות בליל ישירות באבוס ואת שיטת ה”מנות הכוללות” המבטיחות את כל רכיבי המזון הדרושים לבעלי החיים מדי יום.

חברת ארמנטה הינה חברת הזנק בתחום האגריטק, אשר מפתחת ומייצרת פתרונות ייחודיים לטיפול בדלקות הנפוצות בפרות חולבות תוך התמקדות בטיפול בדלקות עטין. דלקות עטין פוגעות בתנובת החלב, באיכותו ובתוחלת חיי הפרה ומהוות נטל כלכלי כבד על משק החלב בכלל ועל ניהול רפתות בפרט, עם הפסדים מצטברים של מעל 4 מיליארד דולר בשנה בארה״ב ובאירופה בלבד.

מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיית גלים אקוסטיים (Acoustic Pulse Technology – APT) ועל האפקט הטיפולי הייחודי שלהם. השימוש בגלים אקוסטיים מוכח מדעית ברפואה כבר מעל 20 שנה בטיפול בדלקות, והותאם על יד ארמנטה לשימוש בסביבת הרפת ולטיפול בפרות. גלים אקוסטיים מעוררים תהליכי ריפוי טבעיים ומאפשרים לראשונה טיפול בדלקת ובגורמי הדלקת ללא שימוש באנטיביוטיקה. לחברה ניסיון מצטבר בטיפול ב APT באלפי פרות בארץ ובעולם אשר תוצאותיו הניבו שיפור משמעותי באיכות וכמות החלב, כמו גם בבריאות ובאורך חיי הפרה.

חברת ארמנטה חרטה על דגלה לשנות את הסטנדרט הטיפולי הרווח כיום בניהול בריאות העדר. הטמעת טכנולוגיית ה APT ברפת מגבירה את תפוקת החלב ומחזקת את בריאות הפרה ללא שימוש בתרופות ובכך תורמת לשיפור הרווחיות והקיימות ברפת. בעולם יש מעל 200 מיליון פרות חולבות ולפתרון פורץ הדרך של החברה פוטנציאל שוק המוערך במעל מיליארד דולר בשנה.

 

ארמנטה בפעולה ברפת