דברו איתנו

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות אמבר

קיימות ואיכות סביבה

אנו, בחברת אמבר, מתמקדים מזה מספר שנים בנושא הקיימות והאחריות הסביבתית וזאת כחלק מתפיסה כוללת שמתפקידו של הסקטור החקלאי לשמור על הסביבה בה הוא פועל, למעננו ולמען הדורות הבאים. שינויים ושיפורים מתבצעים בכל עת, באופן קבוע, בכל סקטור שניתן, החל מהפחתה משמעותית ביותר של השימוש באנטיביוטיקה וכלה במעבר לשימוש בגז טבעי.

במסגרת זו פעלנו להקטין משמעותית את ההשפעה הסביבתית שיוצרים מכון התערובת, חוות הגידול והמשחטות.

אמבר, בשיתוף עם קבוצת א.ת., החלו לפני מספר שנים בתהליך הפחתת השימוש באנטיביוטיקה. תהליך שהחל בהוצאת זרזי הגידול האנטיביוטיים משלוחת הפטם והסתיים בשנת 2019 במעבר של 100% מהגידולים של הקבוצה לגידול ללא אנטיביוטיקה, ללא קוקסידיוסטטים וללא טיפול תרופתי במשק.

קיימות

קיימות

מהלך נוסף שיזמנו הינו מעבר לשימוש במינרלים אורגניים בחלק גדול מהתערובות. בעלי חיים סופגים את המינרלים האלה טוב יותר מה שמשאפשר הפחתה של כמות המינרלים במזון. בפועל הפחתה זו גורמת לירידה מאוד משמעותית בכמות המינרלים שנמצאת ברפד הלול, תהליך שתורם לשמירה על מי התהום.

אנו, באמבר, משקיעים משאבים רבים בהקטנת כמות האבק ובצמצום הריחות הנפלטים, ע”מ לאפשר לישובים בסביבתנו ליהנות מאוויר נקי.
אנו מבצעים תהליכים של התייעלות אנרגטית, באופן שוטף, כולל מעבר לשימוש בגז טבעי.

שינוע החומרים אל אמבר מתבצע ברכבת, היכן שניתן, ע”מ להקטין את זיהום האויר ועומס המשאיות על הכבישים.

באמבר מתקיים תהליך חדשנות פתוחה ואיתור טכנולוגיות מתקדמות וזאת על מנת להיות ראש חץ בכל הנוגע לפתרונות סביבתיים חדשים. חלק גדול מהטכנולוגיות אותן אנו מחפשים הינן טכנולוגיות ירוקות לטיפול ולמחזור של פסולות הנוצרות בחקלאות.

אמבר בעלת תקן ISO 14001:2015 של איכות הסביבה ומקפידה על קלה כחמורה בנושאי טיפול בשפכים, פליטות חלקיקים לאוויר, ריחות וכו’. אמבר עובדת בשיתוף פעולה מלא ובשקיפות מלאה עם המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים לסביבה תוך שמירה והקפדה על חוקי סביבה. אמבר בעלת היתרים כגון היתר פליטה והיתר רעלים כנדרש ע”פ חוק.