דברו איתנו

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

חומרי גלם והזמנת חליפה/תערובת

עמוד הבית פורומים תזונה בקר חומרי גלם והזמנת חליפה/תערובת

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2613
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    מדוע אמבר מעדכנים כל חודש תכולות ח”ג במטריצה והאם יש צורך בכך?

    #2614
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    ישנם ח”ג עיקריים שמספקים אנרגיה (גרעינים) וחלבון (כוספאות וחומרי לוואי ממוצרי התירס) אותם חייבים לעדכן בזמן אמת משום שאם לא נעשה כן יווצר פער משמעותי בין מה שאנו מתכננים לתת לבע”ח למה שהוא יקבל בפועל ולפער זה יש משמעות בביצועים או בבזבוז משאבים כלומר, משמעות כלכלית. ח”ג אחרים (חלקם חשובים ביותר כגון: ויטמינים ומינרלים) כמותם במנה קטנה השונות בדרך כלל זניחה ולכן מתעדכנים לעיתים נדירות יותר. מאחר ואמבר הוא יצרן גדול שהמוצר העיקרי בו הוא מזון שלם לעופות (התערובת של אמבר היא המזון הבלעדי שהעוף מקבל לקיום כל צרכיו) אנו חייבים לדייק בצרכים של בע”ח מרמת האפרוח שאוכל מספר גרמים ביום ואילך בכל שרשרת הגידול והיצור. לצורך כך אנו מצויידים במעבדה גדולה ומשוכללת ובמערכת בקרה ואבטחת איכות מהמתקדמות בעולם. אנו מנהלים את ח”ג באמבר ברמה של אצווה. כל סחורה שמגיעה באוניה מסויימת מקבלת מספר אצווה. סחורה זו נבדקת ע”י חברת השגחה בנמל ההטענה ואנו מקבלים דו”ח תכולות מפורט. בנוסף אנו מקבלים מחברת ההשגחה דוגמא מייצגת לבדיקה במעבדתנו אך אנו לא מסתפקים בכך ואנו דוגמים בעצמנו עשרות דוגמאות נוספות תוך כדי הגעת הסחורה למחסני אמבר. דוגמאות אלה נבדקותהבעיקר באמבר ואולם אנו נעזרים במעבדות חיצוניות בארץ ובחו”ל לבדיקות מיוחדות כגון: אנרגיה, נעכלות חומצות אמיניות וכד’. לבסוף בכל סילו, ובכל מחסן נמצא חומר גלם שלו מספר אצווה ואנו יודעים בדיוק את תכולותיו. במצב עניינים זה אנו יודעים בזמן אמת מה תכולות החומרים ומתכננים את הרכבי התערובות בצורה המדוייקת ביותר.

    #2615
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    מה מבטיח שלא נעשו טעויות והתערובת אכן תקינה?

    #2616
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    כאן אנו נכנסים לפרק הבטחת איכות ובקרת איכות. מערכת זו מורכבת ובנויה ממספר מעגלים. 1. אבטחה במערכת תכנון הנוסחה (לדוגמא: אם נשכח ויט. E המערכת יודעת להתריע על כך, מנגד מתן התראה במקרה של מינון עודף במיוחד תרופות). 2. במערכת תיכנון הייצור (למשל: סדר ייצור למניעת זיהום צולב, קווים שונים לסוגי תערובות שונות וכו’). 3. במערכת הייצור: התראות על מינון עודף או חוסר, עצירת המערכת לצורך פעולה מתקנת או פסילה של המוצר, בדיקות online (חוזק כופתית, חלבון, אפר, רטיבות). 4. בדיקה מדגמית של המוצר הסופי. 5. שמירת דוגמאות של תערובות למשך שנה. באופן כללי מערכת הבטחת הייצור ובקרתו היא מערכת דינמית שכל הזמן עוקבת אחרי החידושים הטכנולוגים ומאמצת את אלה המתאמים לתחום התעשיה שלנו.

    #2617
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    מדוע כל כך מסובך להזמין חליפות חדשות, מדוע אי אפשר לשלוח הרכבים בפקס’ או בוואטסאפ?

    #2618
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    אפשר הכל, אולם פנינו להסתכרן עם הטכנולוגיות החדשות, האינטרנטיות, שבסופו של דבר מנסות לשפר את השירות ללקוח ולצמצם את התלות שלו בבירוקרטיה. פקס’ לא מתאים לתקופתנו משום שלאחרונה לא תמיד יימצא אדם שיראה את הפקס’ (במיוחד בתקופת הקורונה). בנוסף צריך לסרוק על מנת להעבירו לתזונאי המטפל ועל-מנת שנוכל לשמור אותו בהיסטוריה. וואטסאפ לא מתאים משום שבקלות הוא נעלם בין אלפי הודעות שמגיעות דרך יישום זה ועשוי להישכח, בנוסף צריך להעבירו למערכת המחשב עבודה נוספת ומעקבת. שליחת הרכבים חדשים למייל של התזונאים הספציפיים היא הדרך הבטוחה והמהירה והיעילה. כל מי שצריך לראות רואה, לא הולך לאיבוד (במערכת המייל שלנו קל לשמור לסמן ואף לעשות חיפוש יעיל) וכן קל להעביר למערכת השמירה בהיסטוריה.

    #2619
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    מה הדרך הנכונה להעביר הרכב חדש של חליפה ?

    #2621
    תזונאי אמבר
    מנהל בפורום

    הדרך הנכונה, פשוטה ויעילה, הרבה לקוחות עושים בה שימוש מורכבת משתי פעולות מקבילות אשר הסדר ביניהן לא משנה, אולם יחד עם זאת רצוי ששתיהן תעשינה בסמיכות זמנים (תוך 24 ש’).שתי הפעולות הן:

    1. משלוח ההרכב החדש במייל לאנשי התזונה.
    2. ביצוע הזמנה באינטרנט כאשר חשוב לציין בהערות “הרכב חדש” . (רצוי) – דף הדרכה נמצא באתר אמבר. לחילופין הזמנה בטלפון דרך מחלקת מישלוחים, יש לציין “הרכב חדש” . (פחות מומלץ)

    *הערה: במידה ולא מציינים “הרכב חדש” המערכת לא תהיה מסונכרנת עם התזונאים ולא יתבצע עדכון.

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.